Вже п'ять років поспіль Hyundai Motor Company входить до рейтингу ТОП-40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2019 компанія повторила свій минулорічний успіх, закріпившись на почесному 36-му місці в рейтингу найбільш цінних світових брендів. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до 14,1 млрд. доларів - це на 4.6% більше, ніж у 2018 році.
Компанія Hyundai Motor вперше увійшла до рейтингу Interbrand у 2005 році - тоді вона зайняла 85-е місце з оцінкою бренду в 3.5 млрд. доларів. За минулі 15 років ринкова вартість бренду збільшилася більш ніж в чотири рази - до 14,1 млрд. доларів.
«Прогресивне зростання ринкової вартості бренду Hyundai стало можливим завдяки активним інвестиціям компанії в технології водневого транспорту та альтернативного транспорту майбутнього. Крім того, чітка стратегія Hyundai Motor з розвитку водневого суспільства і її успішне входження в робототехнічний бізнес наочно продемонстрували, що компанія активно реагує на зміни, що відбуваються в індустрії мобільності майбутнього», - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.
Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*
Рік | Загальний рейтинг | Вартість бренду ($ млрд.) |
2019 | 36 | 14.1 |
2018 | 36 | 13.5 |
2017 | 35 | 13.2 |
2016 | 35 | 12.5 |
2015 | 39 | 11.3 |
2014 | 40 | 10.4 |
2013 | 43 | 9.0 |
2012 | 53 | 7.5 |
2011 | 61 | 6.0 |
2010 | 65 | 5.0 |
«Hyundai Motor прагне стати лідером в галузі мобільності майбутнього, використовуючи радикальні зміни, що відбуваються зараз в автомобільній промисловості, для створення нових можливостей. Роблячи значні інвестиції в майбутнє водневе співтовариство, а також використовуючи свою технологічну конкурентоспроможність, Hyundai Motor робить все можливе, щоб зарекомендувати себе як інноваційний і креативний бренд», - заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.
У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2019 року Hyundai Motor продовжує, як і роком раніше, утримувати 6 місце, випередивши такі компанії, як Volkswagen, Audi, Porsche і Nissan.
TOP-10 автомобільних брендів 2019 року за версією Interbrand**
Місце | Компанія | Вартість бренду ($ млрд.) |
1 | Toyota | 56.2 |
2 | Mercedes-Benz | 50.8 |
3 | BMW | 41.4 |
4 | Honda | 24.4 |
5 | Ford | 14.3 |
6 | Hyundai Motor | 14.1 |
7 | Volkswagen | 12.9 |
8 | Audi | 12.6 |
9 | Porsche | 11.6 |
10 | Nissan | 11.5 |
*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.