1. Умови надання гарантії

2. Гарантійний термін експлуатації

3. Гарантія на окремі комплектуючі

4. Гарантія на запасні частини

5. Гарантія на ЛФП автомобіля

6. Гарантія за межами України

7. Що не покривається гарантією

8. Умови припинення гарантії

9. Правила та терміни проведення гарантійного ремонту

10. Виключення усіх інших видів гарантії

 

7 років гарантованої якості* поширюється на автомобілі 2011 модельного року, що були придбані з 1 березня 2011 року.

Компанія Hyundai Motor Company (далі - Виробник) пропонує Вам автомобілі Hyundai виготовлені з високоякісних матеріалів згідно з останніми технологіями автомобільної індустрії, і відповідно високим стандартам якості. Проте, для забезпечення нормальної експлуатації автомобіля надає наступні умови гарантії:

1. Умови надання гарантії

Придбаний Вами автомобіль увібрав в себе величезний досвід та знання інженерів та спеціалістів Виробника з тим щоб зробити його максимально надійним та зручним в експлуатації.

Перед початком експлуатації радимо Вам уважно ознайомитися з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування автомобіля, які вказані у Керівництві з експлуатації та пункті 4 цього договору.

Виробник надає гарантію на автомобіль, включаючи всі його складові частини (окрім виключень прописаних в даному договорі).

Гарантія Виробника розповсюджується на усунення недоліків, спричинених дефектами матеріалів або складання виробничого характеру, та дійсна тільки у відношенні автомобілів придбаних через офіційного дилера ТОВ «Автопланета» протягом гарантійного терміну його експлуатації.

Для того щоб скористатися гарантією Виробника, необхідно звернутися до офіційного Дилера ТОВ "Автопланета", уповноваженого ним виконувати ремонтні та сервісні роботи.

Для збереження права скористатися гарантією, Власник зобов'язаний регулярно та вчасно, згідно з встановленим у цьому договорі регламентом, надавати автомобіль у розпорядження офіційного сервісного центру ТОВ «Автоплоанета» для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а також неухильно слідувати пунктам цього договору. *2

УВАГА! Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту автомобіля в обсягах та кількості, рекомендованих Дистриб'ютором.

Сервісна книжка поставляється разом з автомобілем.

Книжка є дійсною тільки за наявності у ній наступної інформації:

*1 . ТОВ "Хюндай Мотор Україна" залишає за собою право зміни даних стосовно офіційної дилерської мережі без узгодження з Власником цього договору.

*2 . У випадку зміни інтервалів проведення технічних обслуговувань, пріоритетними є інтервали, вказані в сервісній книжці.

2. Гарантійний термін експлуатації

На новий автомобіль Hyundai, проданий через офіційного дилера ТОВ «Автопланета» та його лакофарбове покриття, окрім окремих комплектуючих виробів п. 1.3 та витратних матеріалів п. 1.7, установлюється гарантійний термін експлуатації з моменту поставки першому Власнику (тобто з указаної в реєстраційній картці сервісної книжки дати відліку гарантійного терміну) 60 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що наступить раніше).

Офіційний дилер ТОВ «Автопланета» представляє Власнику право на безкоштовне усунення недоліків в двигуні, коробці перемикання передач, роздаточній коробці та задньому мосту, за виключенням всього навісного обладнання , сальників та електричних датчиків з врахуванням всіх обмежень вказаних в цій сервісній книжці, що виникли з вини Виробника, протягом 24 місяців після закінчення гарантійного терміну експлуатації за умов , що пробіг автомобіля не перевищує 100 000 км,при умові дотримання , вказаних в даній Сервісній книжці.

3. Гарантія на окремі комплектуючі

На комплектуючі вироби, перелічені нижче, надаються наступні гарантійні терміни:

12 місяців або 20 000 км

Гарантію на покришки, встановлені на автомобілі Виробником,забезбечує виробник даних шин. Якщо в процесі експлуатації автомобіля виявляється дефект покришок, для експертного висновку або отримання компенсації слід звертатись до виробника шин напряму.

4. Гарантія на запасні частини

Гарантія на деталі, крім зазначених в пункті 3, безкоштовно відремонтовані або встановлені замість несправних при гарантійному ремонті, надається до кінця терміну базової гарантії на автомобіль. Деталі автомобіля, замінені по гарантії, переходять у власність Виробника.

На оригінальні запасні частини, придбані за оплату та встановлені на автомобіль (за виключенням витратних, вказаних в п. 7 "Що не покривається гарантією"), гарантія починається з дати їх установки на офіційному сервісному центрі та діє протягом 12 місяців або 20 000 км в залежності від того, що наступить раніше.

5. Гарантія на ЛФП автомобіля

Гарантія на ЛФП (Лакофарбове покриття) автомобілів Hyundai складає 60 місяців або 100 000 км, в залежності від того, що настане раніше, при умові дотримання правил догляду та експлуатації автомобіля.

Гарантія на ЛФП втрачається при:

Недотриманні Власником автомобіля елементарних правил догляду та збереження транспортного засобу, вказаних в керівництві з експлуатації та ігноруванні рекомендацій працівників сервісу ТОВ «Автопланета» при періодичному огляді кузова згідно даного сервісного договору.

Несвоєчасне звернення Власника  до офіційного дилера ТОВ «Автопланета» для усунення виявленого дефекту на початковій стадії.

Використання неоригінальних запасних частин та матеріалів.

Дії промислових та хімічних викидів, кислотних або лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів та тварин, каміння, гравію, піску, солі та смол від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки та інших впливів, пов'язаних із технічною діяльністю людини та природними катаклізмами.

Гарантія на ЛФП не розповсюджується на:

УВАГА!

Обов'язковою умовою збереження гарантії на ЛФП є проведення планових оглядів кузова під час періодичних сервіс­них оглядів у офіційн
огодилера Hyundai «Автопланета» із занесенням відповідних відміток у талон технічного обслуговування автомобіля. У процесі огляду спеціалістами станції визначається стан кузова та необхідність виконання відповідних робіт. Власник ін­формується про результати огляду та виявлені дефекти ЛФП, після чого зобов'язаний протягом не більше як 12 місяців звернутися на офіційний сервіс Hyundai ТОВ «Автопланета»  для їх усунення. При відмові занесення виявлених дефектів що зявились в результаті зовнішньої дії на автомобіль до карточки огляду кузова автомобіля, або несвоєчасне усунення цих недоліків, Власник поз­бавляється права гарантії на ЛФП.

6. Гарантія за межами України

HyundaiMotorCompany (Хюндай Мотор Компані) підтверджує, що ця гарантія зберігає свою дію в усіх країнах, де існує офіційне представництво компанії.

Важливо знати, що для збереження права на отримання гарантійної послуги та збереження загальної гарантії на авто­мобіль, слід звертатися тільки до офіційного Дилера Hyundai. При цьому умови гарантії і періодичність технічного обслуго­вування повинні відповідати умовам даного договору і за межами України.

7. Що не покривається гарантією

Гарантія Виробника обмежена тільки дефектами виробничого характеру та не розповсюджується на наступні випадки:

УВАГА!

Величина витрати палива та інтенсивність зносу деталей автомобіля залежить від умов експлуатації, режиму ру­ху та прийомів керування автомобілем, і самі по собі не вказують на наявність несправностей систем автомобіля та двигуна. Не приймаються до розгляду скарги на підвищену витрату палива та оливи, якщо в результаті діагностики не були ви­явлені несправності двигуна, систем подачі палива, впуску, електрообладнання, запалювання та ходової частини, як такі, що були викликані браком або неякісною збіркою Виробника. У випадку не підтвердження претензій Власника автомобіля, він зобов'язаний оплатити послуги по проведенню такої діагностики.

8. Умови припинення гарантії

Власник втрачає право гарантії на автомобіль в цілому до припинення гарантійного терміну експлуатації в наступних випадках:

9. Правила та терміни проведення гарантійного ремонту

Підставою для виконання гарантійного ремонту автомобіля є письмова заява Власника, або уповноваженої ним особи, що складається у довільній формі та має містити опис недоліку та вимоги по його усуненню, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та місця проживання Власника.

На підставі огляду автомобіля представниками складається рекламаційний акт з висновком про наявність чи відсутність гарантійного випадку, який обов'язково підписується Власником.

Якщо Власник і Дилер не дійшли згоди щодо причин виникнення недоліків автомобіля, Власник має право вимагати направлення авто на експертизу до випробувальних центрів та лабораторій, що акредитовані згідно із законодавством України.

Експертиза проводиться за рахунок Дилера або Виробника.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передавання автомобіля Власнику внаслідок порушення Власником правил та норм, визначених в експлуатаційній документації, умов зберігання чи транспортування, використання неякісного пального, або внаслідок дій третіх осіб, вимоги Власника не підлягають задоволенню, а Власник зобов'язаний відшкодувати Дилеру (Виробникові) витрати на виконання експертизи.

За результатами огляду автомобіля офіційний дилер ТОВ «Автопланета» оформлює наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення виявлених недоліків.

Під час приймання автомобіля на гарантійний ремонт офіційний дилер ТОВ «Автопланета» у присутності Власника, або особи уповноваженої ним, перевіряє споживчі властивості автомобіля, його укомплектованість, наявність видимих пошкоджень чи дефектів на поверхні авто, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію автомобіля або тимчасовий реєстраційний талон та Сервісну книжку.

Після виконання робіт із гарантійного ремонту офіційний дилер ТОВ «Автопланета»  робить відмітку в Сервісній книжці про проведення гарантійного ремонту із зазначенням номера й дати оформлення наряду замовлення, згідно з яким було виконано гарантійний ремонт, та у присутності Власника проводить перевірку відповідності споживчих властивостей автомобіля вимогам нормативних документів.

Власник підписом у наряді-замовленні підтверджує виконання гарантійного ремонту та отримання автомобіля.

Один з примірників наряду-замовлення передається Власнику автомобіля.

УВАГА! При виконанні гарантійного ремонту замінюється тільки дефектна деталь (деталі), що є мінімальною збірною одиницею. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, що не є базовою, то заміна вузла або агрегату в зборі можлива, як­що це економічно більш доцільно ніж заміна окремих деталей. При наявності деталей на складі Дилера ремонт виконується негайно. У випадку їх відсутності, ремонт (заміна) виконуються на протязі 45 календарних днів з дати початку ремонту.

Гарантійний термін експлуатації на автомобіль подовжується на час перебування автомобіля в гарантійному ремонті.

10. Виключення усіх інших видів гарантії

Ці гарантійні умови надаються замість будь-яких інших гарантій, які б перевищували умови, описані в цьому договорі, а також будь-яких обов'язків з боку Виробника, Дистриб'ютора, або Дилера. Жодна особа з боку Дилера не має права подовжувати або розширювати ці гарантійні умови.

УВАГА!

Втрата цього договору (Сервісної книжки) є втратою усіх гарантійних прав з боку Власника та обов'язків з боку Дилера та Дистриб'ютора.

Відновлення Сервісної книжки можливо тільки на умовах пред'явлення Власником оригіналів договору купівлі-продажу та наряд-замовлень усіх виконаних технічних обслуговувань.

* 5 років гарантії та 2 роки безкоштовного усунення заводських дефектів або 100 000 (сто тисяч) кілометрів пробігу з моменту передачі Товару Покупцю, в залежності від того, яка подія настане раніше. Детальні умови вказані в сервісній документації.

Інформацію стосовно гарантії Ви можете дізнатися за телефоном: +38 (050) 388 18 71